fredag 23 januari 2009

Det var ett tag sedan

Ja jag vet att det var ett bra tag sedan jag skrev någonting här men nu gör jag ju det!:)

Jag har nyss ätit lite frukost och nu sitter jag och väntar på att bussen ska komma så jag kan åka in till stan och gå ut med alla underara hundar:D

För er som inte vet så har vi sålt min bil till Pizza-killen här i garphyttan och så var vi och titta på en ny bil i går till mig! för det går absolut inte att klara sig på en bil när jag måste ha bilen varje dag och sedan måste mamma ha den också:P det säjer ju sig själv.
Jag kan ju inte mycket om bilar så som tur är har jag min pappa till hjälp, så pappa hitta en bil som vi åkte och titta på och det var ju ara ett enormt plus tt hans som skulle sälja bilen hade hund, eftersom jag ska ha bilen till arbetet:P
Så i morgon får vi hämta den:D bilen alltså inte hunden...:D

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hej gumman!
Vad roligt att höra från dig =)
Jag såg att du sålde dina missar på blocket. Så otroligt söta!
Saknar dig!

Anonym sa...

Hej! Kollade din blogg...kul att läsa. Vill bara säga TACK för all hjälp nu när det är som det är. Håller tummarna för dig tills på torsdag.....vill bara så mycket att du ska med.

Kram
Virran