tisdag 15 juli 2008

Världens längsta blogg

jaha sammanfatta vad som hänt....


alvida, man behöver inte förstå sig på någon för att kunna älska den! jag förstår mig verkligen inte på dig ibland men jag slutar aldrig älska dig gumman<3.

jag fattar inte hur folk orkar igentligen, ut på krogen jämnt och ständigt... KROGEN ÄR ÖVERSKATTAT!! gå på krogen ibland ja det gör jag med men va fasen inte varenda helg.



Jag saknar verkligen vasa-tjejerna. jag tycker vi måste träffas någon dag ganska snart.



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag praktiserar fortfarande och inte mycket har hänt på den fronten förutom att jag kanske fåt anställning snart:D jippi! jag skrev fel adress i förra blogginlägget så nu kommer det rätta här http://www.svhundtjanst.dinstudio.se/


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Skövde

min familj och jag var i skövde i helgen för att min bror skulle skjuta sm i bågskytte. men jag vart så utråkad efter fredagen så min underbara pojkvän kom och hämta mig på fredag kväll och så åkte vi hem till jätte sällskapliga katter. (torsdag) Vägen till skövde körde jag för första gången med husvagn efter... jag säjer bara att det var skit läskigt när lastbilar kom och skulle köra om:S. när vi vel kom till skövde så fick pappa köra och det var vel tur det för vilken jälva backe vi skulle åka upp för om vi skulle till campingen. jag har vel aldrig trott att skövde var så kuperad stad som det var men i alla fall. efter vi fått upp förtält och fått i ordning allt så åkte vi ner på stan och sedan till där min bror skulle skjuta bågskytte. jag hade bestämt mig för att vara med min bror på tävlingen på fredagen och det var jag men bara tills pausen mitt på dagen för då hade det spöregnat och jag orka inte vara kvar på banan mera. På fredagen kom också min morfar och hans familj så det vart lite festa på kvällen där. morfar och pappa vart lite runda under fötterna, och då skulle vi ta en promenad. Vi gick och titta på utkicks platsen där man såg hela skövde som låg precis utanför campingen, jag och min far hade lite överskottsenergi säå efter vi tittat på en jätte fin kyrka så tog pappa och sprang slut på morfar och deras hund... sedan såg vi en uggla på ett jätte högt klättertorn och sedan fick pappa och jag syn på gungor som vi bara måste gunga i. Men det slutar inte där vi hitta också en ruche kana som vi åkte på:D sedan gick vi tillbaka till campingen och spela kort och vänta på att min pojk kom och hämta mig.





Utkicksplatsen utanför campingen, nu ser ni va högt campingen låg.



tavlor som skyttarna fick träna på innan tävlingarna. tavlor utan skyttar...


Tavlor med skyttar vid:P


Jag köpte nya skor också:D jag älskar dom



den jätte vackra kyrkan!



Morfar



Söta pappa och min morbror i bakgrunden.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur kan man inte förstå sig på mig? =P haha. bra att du älskar mig iaf. å du vi frågar dig bara jämt när det kommer krogen på tal. vi går INTE varje helg! jag har inte varit på krogen sen vi tog studenten! ---alvida