måndag 27 oktober 2008

Vovvar

vi börjar med att i förra veckan gick jag med malin och nårga hundar uppe i ånnaboda! jag gick faktiskt 1,2mil, väldigt bra för att vara mig:D Jag har världens dåligaste kondition och det står jag för:P

det är inte kul och göra sig av med sin hund, och det är ännu jobbigare om man inte haft den så länge... jag hoppas verkligen det löser sig med krambjörnen, jag önskar av hela mitt hjärta att det löser sig till det bättre och om jag fick bestämma så skulle det aldrig ha hänt...


I helgen var jag hos min pojk och vi har vel inte gjort så mycket förutom att varit på relaxen i linde. det var väldigt mysigt och trevligt förutoom det som hände i slutet av vår vistelse där. när jag och carl satt i bubbelpolen så försökte vi flyta men carl kunde inte så han tog spjärn mot kanterna. och då tänkte jag bevisa att hand ska under vattnet genom att sitta på honom och hoppa. DÅ kom några turkar in och såg det hela som måste ha sett väldigt konsigt ut och sedan gjorde en av dom tummen upp! gisa om jag fatta fort va han treodde vi gjorde!! as pinsamt.

Pappa har kommit hem! JIPPI:D


Johanna jag ska prata med tjejerna på jobbet så kommer allt att ordna sig och det är ju bättre att ha någonting att gör än att gå hemma hela dagarna.


Jag vill ha hund!!! och tänker skaffa mig en om jag inte kommer in på skolan till hösten. där med basta

1 kommentar:

Birgitta sa...

har utmanat dig på min sida...