måndag 23 juni 2008

ett stort steg för mig

Ännu en dag i mitt bloggliv:D

alvida du måste ju förstå att det är du jag menade i min förra blogginlägg. du är tjejen som jag ser upp till som vågar säja vad hon tycker och tänker!

det blir tyvär ingen fest i juli för jag har inte tid eller ork efter den festen jag hade just nu..... jag kanske har en fest senare i år men inte nu!( förlåt alvida)

jaha nu har man varit på jobbcentrum och ska vara där hela veckan men det gör inget för jag trivs jätte bra med gruppen jag är i:) Min handledare är helt otroligt underbar och hon har hjälpt mig jätte mycket. ett jätte stort TACK.

sedan har jag äntligen vågat boka en tatueringstid:D jippi! nu ska det äntligen bli av. i november smäller det då har jag min första tatuering. Alla som inte tycker om tatueringar kan bara hålla tyst för jag bryr mig inte om vad fan ni tycker! Ett nytt stort steg för mig:D

jag tycker så synd om dig älskling:( jag hoppas du blir bättre snart. kyssar<3<3<3

Nu ska jag tycka lite synd om mig själv också....jag har haft ont i huvudet hela dagen och det är jätte jobbigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad blir det för tatto? :D