lördag 30 augusti 2008

Jaha nu ska vi se...

Nu kanske man ska uppdatera er som läser om vad som hänt dom senaste dagarna eller man kanske ska säja den senaste veckan:P

jag var på kvinnersta dagarna eller jag kanske ska säja vi... jag, Carl och anders var där men efter bara en timma så börja pojkarna tröttna så dom åkte till örebro medans jag fortsatte själv att gå. men det dröjde inte länge innan jag hitta min föredetta klasskamrater eller vad man nu säjer. Sofia och malin satte mig fort in i att alvida leta efter sin flört som skulle vara där.... Man måste bara älska skvaller när man har gått med sådanna tjejer i tre år:D Jag älskar det i alla fall.
Abropå skvaller, Sofia skaffa blogg! jag vill höra skvaller. men över till kvinnersta dagarna så träffa jag malin, sofia, alvida, alvidas flört med en kompis, david och fille med pojk. det var en helt underbar dag och jag kan inte riktigt fatta att skolan har börjat utan oss... den ända besvikelsen var att jag inte hitta varelse anders eller micke:( men svante, camilla, lina, majsan, stina och många mer.
EN UNDERBAR DAG HELT ENKEL.


Veckan har gått utan problem, hundarna gör att så att veckan går fort och sedan på helg så längtar man så fruktansvärt efter att börja jobba igen:) jag förstår sådanna som är arbetsnördar för om man jobbar med ett yrke som man tycker om är det inte svårt att bara fortsätta jobba:D
Jag lär mig väldigt mycket på jobbet

Jag ska snart lägga upp lite bilder på hundarna och berätta lite om dom men jag måste få några bra kort innan dess:)


jag och mamma beställde korsstygnsbroderier ( jag tror det stavas så)och vi trodde inte det skulle komma förens om en vecka men nej det kom dagen därpå såå nu broderar jag för fullt:D såå kul är det.

Idag så var jag och min pojk på nora marken och titta lite. som alvida alltid brukar säja: man kan inte gå med dig utan att du hittar någon du känner!. haha så nu hitta jag någon som jag kände, vi träffa molander och malhin, plus mina kusiner linus, carina och rikard:) kul kul

på tal om något helt annat. mamma och jag prata för länge sedan att jag vill ha hund och vi konstaterade att antinge skulle min hundlängtan avta eller så skulle den bli värre när jag skulle jobba med hundar... Jag kan konstatera att den blir bara värre...

Min pojkvän är en ängel som orkar med mitt tjat om hund<3

Pappa är hemma:D<3

tack och hej på så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bara måste ju komentera för jag älskar ju att läsa om mig själv haha. håller med sofia borde skaffa blogg. min flört vet jag inte riktigt om jag är bekväm med att kalla honom... Kan inte du ha fest på lördag? haha jag vill träffa folk (och supa skallen av mig). tänk å pusha på malin oxå om det